Հաշվետվություն

  1. Ես Արմեն Վարդանյանն եմ:
  2. Սովորում եմ Հյուսիսային դպրոցի 3.3 դասարանում:
  3. Բլոգիս անունը Արմեն Վարդանյանի բլոգ է։ 
  4. Ինքնուրույն եմ բլոգումս նյութեր հրապարակում: Ունեմ 23 հրապարակում, 7 հրապարակումը իմ համար ամենալավն է։ 
  5.  Իմ ընտրությունը երգն է, ես երգին հաճույքով եմ մասնակցում։ 
  6. Ես օգտվում եմ երկարօրյաից, բայց չեմ օգտվում երթուղայինից։
  7. Հաճախում եմ լրացուցիչ կրթության. Երգ, սոլֆեջիո, դաշնամուր, կարատե, ֆուտբոլ։ Կարատեից ունեմ մեկ մեդալ ու մեկ գավաթ ու բազմաթիվ շնորհակալագրեր ու պատվոգրեր։
  8. Այս տարի ես կարողացել եմ վարել երկանիվ հեծանիվ։ 
  9.  Ես մասնակցել եմ հետևյալ նախագծերին․ <<Ես>>, <<Տիեզերք>>, <<Կոմիտասյան օրեր>>, <<Խնկոյանական օրեր>>, <<Ուսումնական աշուն>>, <<Սեբաստացու օրեր կրթահամալրի տոն>>, <<Թթուդրիկ>> : Ինձ դուր եկավ <<Տիեզերք>> նախագիծը։  
  10. Մասնակցել եմ առցանց դասերին:
  11. Ին համար և առցանց, և դպրոցում դասերը հետաքրքիր են, քանի որ դպրոցում ես շփվում եմ իմ ընկերների հետ, իսկ առցանցում էլ հետաքրքիր, քանի որ առանց դուրս գալու դասի ենք։  
  12. Մասնակցել եմ ֆլեշմոբերին: Հաճույքով մասնակցում եմ մաթեմատիկայի ֆլեշմոբին։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *